Wolfpix
Wolfpix
  • Služby
  • Portfolio
    • Foto – video
    • Grafika
    • Sociální sítě
    • Web
    • Copywriting
  • O nás
  • Reference
  • Kontakt
Facebook Instagram

Říčanský pivovar

Logo Tiskoviny Vizitky Vizualizace Vizuální identita
Vytvořil:
Marek Gabík

O projektu

V roce 2020 jsme byli požádáni, zda bychom vytvořili návrhy pro světelnou reklamu Říčanského pivovaru. Po konzultaci s námi jsme doporučili vytvořit nové logo a s ním i spojenou celkovou vizuální identitu, která by se promítla hned na několika místech.

Nové logo pracuje s počátečními písmeny slov "Říčanský" a "pivovar", která se podařilo zapracovat do vizualizace natočeného půllitru. Postupně jsme začali navrhovat další a další materiály jako jsou podtácky, vizitky, polep auta a samozřejmě pivní láhve, které jsou plněny zlatavým mokem. Součástí práce bylo i vytvoření venkovního poutače, který by nasměroval zákazníky přímo na samotný dvůr pivovaru.

Naneštěstí se tomuto projektu nevyhnula událost, která zasáhla do životů téměř nás všech, a protože byly restaurační zařízení nucena zavřít nebo přejít na jiný způsob fungování, byl tento projekt prozatím uložen k ledu. Pevně věříme, že projekt bude v budoucnu zrealizován.

Cílem bylo vytvořit unikátní a zapamatovatelnou vizuální identitu pivovaru

Podobný projekt

ELFA Elektroinstalace

ZOBRAZIT PROJEKT

Hledáte smečku vlků, kteří se postarají o vaši značku?

Napište nám!
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}