Říčanský pivovar
O projektu
V roce 2020 jsme byli požádáni, zda bychom vytvořili návrhy pro světelnou reklamu Říčanského pivovaru. Po konzultaci s námi jsme doporučili vytvořit nové logo a s ním i spojenou celkovou vizuální identitu, která by se promítla hned na několika místech.
Nové logo pracuje s počátečními písmeny slov "Říčanský" a "pivovar", která se podařilo zapracovat do vizualizace natočeného půllitru. Postupně jsme začali navrhovat další a další materiály jako jsou podtácky, vizitky, polep auta a samozřejmě pivní láhve, které jsou plněny zlatavým mokem. Součástí práce bylo i vytvoření venkovního poutače, který by nasměroval zákazníky přímo na samotný dvůr pivovaru.
Naneštěstí se tomuto projektu nevyhnula událost, která zasáhla do životů téměř nás všech, a protože byly restaurační zařízení nucena zavřít nebo přejít na jiný způsob fungování, byl tento projekt prozatím uložen k ledu. Pevně věříme, že projekt bude v budoucnu zrealizován.